cod4 Modern Warfare

Idag lekte jag med Adrian och Jojo efter skolan :D Vi käkade jordgubbsyughurt och Adrian hjälpte mig att ladda ner en patch och löste nått server problem jag hade med Cod :D
Jag är en total n00b på multiplayer, så Adrian fick börja spela. Han fick 43 kills på 15 minuter, kommer inte ihåg hur många deaths. Sen var det Jojos tur. Hon har aldrig kört cod förut, så hon fick en kill och jätte massa deaths. Sen var det min tur :D Jag dödade en kille, blev dödad, blev dödad igen, fick panik, släppte musen och skrek D:
Sen när dom gick hem, så skulle jag spela själv, och fick ringa adrian för att han skulle hjälpa mig att connecta till rätt server -.- Men till slut så lyckades jag :D
Jag dödade flera stycken :D
Dock så har jag typ 59 kills och 90 deaths -.-' Jag som ville ha fler kills än deaths D:
Men jag blir bättre :D
Jag blir lika glad varje gång jag dödar någon :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg att du sökte bloggsvar, tänkte tips om en bättre sida: www.valresultatet.se , där kan du även sköta din omröstningar och annat. Tycker den är enklare och snyggare. Gratis och alla kan använda :) testa!

2011-03-09 @ 10:58:17
URL: http://www.valresultatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0