BILD4

Bilddag 4 :D En bild från en konstig tid i mitt liv... Jag har haft två stycken konstiga tider i mitt liv, en alldeles nyligen, i höstas, och en för ungefär ett år sedan, runt november-januari 209-2010. Varför blir det alltid så konstigt på hösten och vintern?
Bild från 11 oktober 2010, dagen efter jag fyllde fjorton.
Bild från vintern 2009-2010, överredigerad i min mobil. Haha, jag minns att det var ungefär här någonstanns som jag började lyssna på punk... Och nu menar jag ÄKTA punk.
De mesta av de gamla, riktigt bra, punkbanden har väldigt dålig ljudkvalité på sina skivor, vilket är sjukt synd. Jag vet att det är meningen lite att det ska vara så, men om det var bättre ljudkvalité skulle nog fler lyssna på punk. Oj, nu amnade jag helt off topic, men vafan, de e min blogg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0