School's been blown to pieces

Dagens låt: School's out - Alice Cooper
Sista dagen i skolan idag, önska mig lycka till ;) Har lite grejer att fixa ikväll, så antagligen ingen mer uppdatering idag, men det får ni acceptera. Ska bland annat köpa Hawain Tropic idag, ska bli pepparkakabrun i sommar ;)
Jag hittade mitt halsband som varit borta i typ två veckor idag :D
Mina nya fina shorts från HM :D Älskar dom verkligen, skulle ha beställt dom i storlek 36 egentligen, men dom va slut, så fick bli 38or istället, men det va ju skitsnyggt med oversize-shorts också :D

Kommentarer
Postat av: Cedrik

hej, jag heter Cedrik

I beleive thats about right for hi, my name is cedrik...

I just want to say ive been folowing for a few days now and ive also watched ur video from youtube showing how to do a scene hairstyle, wanted to thank you :)

2011-06-17 @ 14:02:43
URL: http://i.dont.really.have.one.blogg.ca
Postat av: Cedrik

Hej, its me again, Btw i just made a blog, i wanted you to see it and maybe help me figurite out, cuz i speak very little swedish so maybe u could help... Vrm nice page :)

2011-06-17 @ 14:38:52
URL: http://christallclearfotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0