HEI eller hur fan man nu stavar hej på norska...

Tjaafaan :D Jag har det kittli kul hær i Norge :D Fast de e lite vanskli med språket, fast några nya ord har jag lært mig :
Kittli: Riktigt
Kjempe: Jætte
Vanskli: Svårt
Toalett: Do
Kill: kittlig
Ha det: hejdå
byn: stan
Och flera andra, som jag inte minns just nu ;) Vi gør inte så mycket hæ, sitter vid varsin dator, kollar på teve, film eller åker ner till "byn". Kvælls badade igårkvæll, och køpte lite grejer idag, bland anant en jættefin ny plånbok och DustIt Volympuder :) Har inga bilder, kommer upp nær jagkommer hem ;)
SAKNAR DIG DAVID SÅ MYCKET JAG BRYR MI INTE OM HUR TØNTIGT DET HÆR ÆR MEN JAG ÆLSKAR DIG OCH TÆNKER KNÆCKA DINA REVBEN OCH KVÆVA DIG MED EN JÆTTEHÅRD KRAM NÆR JAG KOMMER HEM BÆST FØR DIG ATT DU SAKNAR MIG MED BITCH <3 <3 <3 <3333

Kommentarer
Postat av: david

hahahahaha:D skrutt

2011-07-02 @ 01:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0