HALLÅ?

BARA FØR ATT JAG ÆR TRÅKIG OCH ALDRIG BLOGAR FØR ATT JAG ÆR PÅ SMMARLOV OCH I NORGE SÅ BETYDER INTE DET ATT NI FÅR LEDIGT FTÅN ATT LÆSE MIN BLOGG MOTHERFUCKERS, JAG ÆR PRECIS LIKA VIKTIG SOM ERA JÆVLA UTLANDSRESOR, BADSTRÆNDER OCH SOLBRÆNNA OCH JAG KRÆVER ATT NI ÅTMINSTONE KAN UPPBÅDA LIIITE ENERGI TILL ATT ÅTMINSTONE KOLLA MIN BLOGG EN ENDASTE SIMPLASTE GÅNG OM DAGEN (så att jag får bra statistik) MEN OM JAG BETYDER SÅ JÆKLA LITE FØR ER ATT NI DISSAR MIG FØR ERT JÆKLA SOMMARLOV DÅ KAN NI VÆLL FAN TA OCH LÆSA MIN BLOGG AV MEDLIDANDE ÅTMINSTONE, DET TAR MAAX TRE MINUTER OCH LÆSA ETT ENDASTE SIMPELT INLÆGG!!
Och snælla fortsætt att læsa min blogg som vanligt æven fast det ær sommarlov, jag blir såhær ledsen nær jag har dålig statistik: D:
JAG SAKNAR DIG DAVID OCH TYCKER ATT DU BORDE LOGGA IN PÅ FACEBOOK <3
Och senså ville jag ønska Felix och Charlotte lycka till<3, (æven fast ingen av er informerade mig om att ni var på G era BITCHAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0