Förändring?

Jag har typ hälften så många läsare nu, om man jämför med vad jag brukar ha, men antar att det beror på att det är sommarlov plus att jag knappt uppdaterar för att jag alltid är borta, eller med David :)
Men vad vill ni se mer av på bloggen? Någon ny kategori som skulle vara kul? Mer eller mindre om utseende, vardag, åsikter, musik, kläder...? Eller kanske något annat som jag sällan eller aldrig skriver om som ni vill läsa om? Vad ni vill :) Kommentera eller mejla mig på: [email protected]
Sticker hur som helst till Spanien imorgon, till Estepona utanför Malaga, och stannar där i tolv dagar tror jag att det är :D Ska bli brun som en pepparkaka :D
Dagens låt: Dead On The Inside - Slowlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0