Skolan som gud glömde

Viksjöskolan är skolan som gud glömde. Det är sant. Varför skulle annars ALLA andra skolor ha reflektionsdag idag utom vi? Jävla piss.
Jaja, min första skoldag har varit trött, flummig och allmänt vanlig fast lite segare. Jag somnade två gånger på SO:n, fast det märkte nog bara han som sitter bredvid mig, sen somnade jag JÄTTE djupt på svenskan, och DET märkte hela klassen. Jag vaknade av att alla skrattade åt mig.
Sen så har jag varit lite överdrivet trött och tillbaka längtande idag, så jag har varit antingen off eller speedad i vågor.
Jaja, mina speedade vågor är alltid kul.
Jag gillar inte min matteläxa som jag måste göra imorgon.
Ussssssss.
Efterblivet.
Jag är nog den enda bloggare som skriver exakt vad som poppar upp i huvudet på mig MEDANS jag bloggar. Har typ aldrig en plan oO
Jaja, i know u LÖÖV meee <3
Jag har kommit på två grejer jag älskar idag; Liquid eyeliner från HM och PUSSAR!!
Älskar pussar :*
CU BITCHES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0