I Just Had Sex - The Lonely Island ft Akon

Fick gå hem från skolan idag med ont i halsen D: Sen blev jag tvungen att gå ut i alla fall, för det va första mötet på konfan.
Så när jag kom hem från KYRKAN av alla platser, så var jag lite små trött och hade ont i huvudet och ett stort fett öppet sår i halsen!
Men sen när jag loggade in på msn så skickade Amanda världens mest awesome musik till mig, fniss, så nu e jag gladare :D
Lyssnar alltid på GLAD musik när jag är sjuk, bara för att kroppen ska bli glad igen :D
Är dock beroende av varmt honungsvatten, men det är okej. För det är gott :D
Kom på imorse förresten, att jag har SJUKT små händer egentligen. Det stör mig lite, för dom ser liiiite oproportionerliga ut bara. HAAHAHAHA kolla stördaste stavningen: oproportionerliga :D
Här om dagen sa Jojo till mig att min blogg är så ointressant att den blir så intressant att man bara måste läsa den.... WTF? Hahahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0