Show Them You Don't Give A FUCK

Åååh, jag älskar verkligen BrokeNCYDEs nya albuuum!!
Jag vet att det är ett par månader gammalt, men jag har inte börjat lyssna på det förns nu :D
Och det ÄGER!
Var första dagen tillbaka i skolan idag sen jag blev sjuk förra veckan. Var asskönt att ÄNTLIGEN få träffa lite människor!! Inte lika härligt dock med lektioner.
Nu har jag alldeles för mycket energi, känner för att typ hoppa tills jag inte kan känna mina fötter mer ungefär. Känner mig som om jag har hällt i mig 5 liter Red Bull, u know oO
Jag har ganska ont om pengar just nu eftersom att jag behöver spara till Hove Festivalen och Norge resan i sommar, men känner att jag BEHÖVER en blå/vit rutig skjorta!!
Nån som har något bra tips på var man kan hitta en fin?
Skulle va perfekt att ha i vår med tajts och t-shirt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0