Crazy shit

Efter att jag blogga sist så åkte jag hem till amanda, sov där, träffade joel och Markus inne i stan och sen bodde Joel och Markus hos mig, så jag har inte orkat blogga. Vill hellre vara med dom den lilla tid dom är i Sverige (dom bor i Spanien) än att blogga. Dom åkte hem idag (igår) och det känns jätte konstigt. Tomt. Tur att jag har Amanda.
Är hemma hos henne nu, så jag kan inte göra del 2 på mitt 2010 D:
Gör det när jag åker hem.
Jaja, vi är vakna och om 3 timmar och en kvart ska vi gå och köpa nått upppiggande och sola lite. Najs liv man lever. Sooooooooooo Lovissss-style. NOT. Ehheheheheh så töntig e jag inte.
Börjar bli jäkligt trött här.
Dom senaste två dygnen har jag sovit sammanlagt fyra timmar.
Snart kommer min hjärna börja dö.
Hoppas alla har en mysig natt (morgon/dag) :D
Öh, juste glömde, jag har klippt håret osså. Blev sjukt cp kort. Stör mej fett hårt. Jaja, jag lever med det. Hellre det än rakad skalle. Fast rakad skalle skulle va najs de med kanske. Vi får se hur det blir med det :D
Jaja, klippte om luggen också, blev finare nu. Men jag måste ha det uppsatt tills det växt ut igen. Fett stört.
GODMORGON FÖRESTEN!!
:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0