Klassiska mitt-i-natten bloggningen från lovet

(Ledsen för dålig cambild, men bara startade kameran, klickade på fota, och sen pallade jag inte anstränga mig mer :) )
Tja :) Sitter i min lilla provisoriska säng, jag har loftsäng egentligen, men eftersom att David sov här igår så orkade jag inte bädda upp madrassen igen ;) Är helt ensam, av en dum anledning, mina planer blev totalspoilade...
Var i allafall i Kista idag med Amanda och Diana, kollade på klänningar och köpte sista julklapparna, perfekt :) Jag fick även med mig en förpacking extremblekning från Schwartkopf hem, så det vart raka vägen hem till Amanda och bleka slingor :) Nu blev ju typ hela håret blekt, men det är lika bra egentligen :)
När jag sedan kom hem med det nyblekta håret och lät det torka så var håret helt gult :/ Men efter en silverschampokur som satt i alldeles för länge så lösta allt sig, och är nu sexigt beachblonde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0