Skullcandy :D

Yaaaaaaay!! Jag fick skullcandy lurar i preeseeent :D Kärlek<3 Av modellen Ti. Dom största, tuffaste och MEST MAXADE någonsin :3
Suck on that.
Av Cathariina fick jag Zex On Legs, aka Tom Kaulitz som pääärlplaaaatta xD KÄRLEK
Också fick jag Bullet For My Valentines senaste skiva :D Passande eftersom jag ska se dom på Annexet när dom kommer till Sverige :D
Fick en maaaassa smågrejer med, bland annat ett års medlemskap i Idiot Club, GDs officiella FANCLUB!! Säger bara en sak: TACK FARMOR OCH FARFAR ÄLSKAR ER <33 hihhiiihi.
Fick en zchexxy tröja av Klucksi också, men den har jg ingen bild på, lägger ut någon annan gång :)
Och jag fyller inte år förns imorgon OO
Ibland är det så bra att ha skilda föräldrär. Hihi, man får presenter i förväg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0