Joker And The Thief

Vi hade musikverkstad idag, gick ganska bra, vi kan intro och två första verserna nu :)
Jag kände mig lite frånvarande. Flera stycken har sagt att jag har verkat frånvarande i ett par dagar, vet inte vad det beror på. Antagligen sömnbrist.
Vi kör Joker And The Thief med Wolfmother på musikverkstan, måste verkligen lära mig hela texten snart... Asbra låt i alla fall :D
I said the joker is a wanted man
He makes his way all across the land
See him sifting through the sand
So I'll tell you all the story about the joker and the thief in the night

He's always laughing at the midst of power
Always living in the final hour
There's always sweet and sour
So we Are not Going home

Typ så långt jag kan, sen kommer refrängen. Kan inte den O.O
HÖST HÖST HÖST ÄLSKAR HÖST HÖST HÖST
Hittade en zzexig sommarbild på Amanda också, kände mig tvungen att lägga ut :3
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0