HAR FÄRGAT NU :D

Har färgat håret nu :D Tror det blev bra, färgen blev jämn och bra, men jag kan inte se om jag gillar det förns jag fixxar håret imorrnbitti ;) Jag ser ju för hemsk ut annars, oavsett vikken hårfärg jag har vettni ;)
Btw, jag har blivit beroende av att göra smilisar efter typ varje mening :3 Har ingen bild, så ni får en gammal.
Från typ i September, haha ;) Men det får funka, för jag har bildbrist o inlägg utan bilder ser så fula ut.....

Btw, fick en kommentar i förra inlägget som ägde ^^ Någon (anonym, hatar anonyma) har upptäckt THcollaget på väggen bakom mig på bilden, Haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tuffing kan det vara då

jo nämligen en szexig tomte!

2010-11-29 @ 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0