BLOD

Jag har något rött på hela mina fingrar som är misstänkt likt blod. Det ser ut som om jag har dödat nån eller nått. Men icke, det är bara permanent hårfärg. HIHIHIHI! Fråga Amanda om du undrar över vad det kom ifrån.
Lovet har varit helt sjukt hittills. Jag har inte slappat en enda dag. Fast lovet är inte slut än. Jag har ingenting jag måste göra imorgon. Men jag har ingen lust att slappa!! Nån som vill hitta på något på höstlovets sista dag?
Snygg blodig hand va? Sysns inte så bra i webcam, men ser helt cp ut i verkligheten.
Nej, nu ska jag äta något, har inte ätit lunch idag. Va hemme hos Sara hela dan och nördade tv-spel med Amanda och Nicki, glömde helt bort att äta.
SES I SKOLAN, BUHU D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0