5 years time - Brand New Rockers

Jag vill gärna skriva något intressant och roliigt, men jag kommer att misslyckas brutalt. Jag har så tråkigt. Vad gör man när ens pojkvän har en märklig grej i magen och ens j*vla familj är sjuk???? Jag får lixom inte ta hem en kompis ens. Jag kan ju va hemma hos pappa med denna kompis istället, han jobbar ju på dan. Men då gäller det att någon är hemma!!!! Varför har alla jag känner (utom Amanda ofc) flytt landet??????
RÄDDA MIG
Bara för att jag älskar dej Amanda <3
Min Green Day t-shirt jag köpte utanför konserten i Manchester <3 Använder som pyjamas :)
(Anledningen till att jag ser så tjock ut är att jag drar i den för att trycket ska synas bättre x) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0