Ärligt talat...

Kan inte folk bara hålla sina åsikter för sig själva ibland? 
   Jag blir så trött.  
Det har ärligt talat hänt mig att någon jag knappt/inte alls känner har kommit fram och frågat saker som: "Varför har du olika färg på skorna?", "Är du fjortis eller emo?".  Jag ljuger inte. 


Ärligt talat. Vet ni vad jag svarade på första frågan? Jo, VARFÖR INTE!! 


Var dej själv. Det är inte så svårt som du gör det till. Om nån inte gillar det föreslår jag att du garvar som rakt upp i ansiktet ^^ Hah, jag har tillochmed humor. 


Dagens citat: IM SO BEAUTIFUL!! HA!!!!! - Tré Cool....


Eller hans egentliga namn: Frank Edwin Wright III






Kommentarer
Postat av: Elvira!

Go Lollo! :D

2010-07-13 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0