Until the day I die I'll spill my heart for you, for you

Luciatåg, check
Pepparkakor, check
Ont i halsen, check
julskinka, INTE CHECK?
Ibland hatar jag att vara vegetarian. JAG ÄTER INTE ENS JULSKINKA!! Men vafan, som jag sa till Klara idag vid matbordet, JAG kan i alla fall kontrollera mina lustar! Jag vill ha julskinka, SOBAD, men jag äter det inte. *STOLT*
Aja, va med i Luciatåget idag, det gick väll bra, har inget att klaga på förutom att vi hade PISSTRÅKIGA låtar. Men aja. Blir väll bättre nästa år :D Fick ha på mig vit t-shirt under, och hade blåa jeans, så kände mig lätt normal. Märklig känsla det där. Sitter här och känner mig NORMAL av alla känslor Oo
*KISSIEFACE*
Har ni sett att hon på typ ALLA bilder spärrar upp ögonen, putar extremt med läpparna och kör upp ögonbrynen i pannan? DET ÄR SÅ KUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0