Prova BIKINI

Står här och provar bikinis mitt i December oO
Men, men jag åker faktiskt till Gran Canaria dagen efter julafton, så jag behöver faktiskt hitta några som passar ^^
Nu tror ni säkert att det kommer en ytterst lättklädd bild på mej i bikini, men icke! Däremot om du har så tur att du ska till samma strand som jag (playa del ingles) så finns det chans att du kan få en liten glimt av mig i bikini ;) Om du har tur så.
Idag så har jag haft en awesome dag, trots lätt frånvarande humör och att jag inte kan sova alls på nätterna. Har ju fantastiska vänner som hjälper mig. Ibland är dom bara så imla sjuka att man måste skratta :D Löv u <3
ÄLSKAR seriöst denna tröja :D ÄLSKAR KHAOS MONSTER OCKSÅ!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0