PORR PÅ LUCIA

Tomtarna på vårat luciatåg i skolan måste ha kjolar som går MINST TILL KNÄNA. Alltså seriöst? Man måste få välja själv hur lång ens kjol ska va, sålänge det fortfarande e en kjol och inget bälte. Hallå och välkommna till år 2010, där tjejer inte har tantkjolar!!
Personligen ska jag vara tärna, vilket jag hatar, men man fick inte sjunga solo om man va tomte (det passar inte med tomteklädsel!? Wtf!?) så jag kände mig ganska tvingad att va tärna...
JAG HATAR LUCIALINNEN!! Jag ser efterbliven ut. *Dör*
Men jag hade väll lite tur som fick ett där det är ganska lätt att gömma spetsen. MEN ärmarna e för korta. Snacka om att se trög ut.
Dock så e jag fortfarande bäst, det är bara Lucialinnecepen som är FUL!
HAT
SER NI, SER NI!?!?!?!? FÖR KORTA ÄRMAR!! *DÖR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0