Words I Might Have Ate

Jag behöver ca 5000. Någon som bara råkar hitta det i bakfickan får väldigt gärna skicka det till mig. Bra.
Jag ska till stan på lördag, behöver (snarare vill ha, eeheheheh) nya kläder, ska köpa julklappar och hoppas kunna åka både till Norge på festival och på ridläger i sommar. Och sen så finns det en MASSA fina saker jag vill ha :D Hoppas jag får en trisslott och vinner tio miljoner i julklapp :D Alla problemen skulle ju va lösta då :)
Föresten så har ni slutat läsa igen!? Vafan? Kom igen nuuuu!!! LÄSLÄSLÄS!
Ett par månader gammal bild igen, bara för att allt var bättre för ett par månader sen.

VAD VILL NI SE MER AV I BLOGGEN?
Min vardag?
Ridning?
Manga?
Musik?
Skola......!?
Konstiga grejor?
Bilder? (säg gärna bilder på vad)
Styling o shopping?
GREEN DAY (elr annat speciellt band?)
Eller något annat om du vill, skriv bara vad du vill läsa mer av så blir det lättare för MEJ :D

Kommentarer
Postat av: nanana ~

din blogg är typ awesome ^^ Mer bilder och styling o shopping och lite mer om din vardag (:

2010-12-16 @ 22:31:31
Postat av: MAJA SÄGA MU

BILDER 8'D

2010-12-17 @ 15:02:42
URL: http://deadarmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uuuuppdddaatteerriinngg

2010-12-19 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0