o.O

Det har hänt konstiga grejer idag, men jag tänker inte berätta vad, för de är så konstiga. Alla konstiga grejer som hänt får mej att tänka på konstiga grejer.
Jag fick choklad ur en låda i personalrummet på skolan idag... Det stog KJELLES CHOKLADRESERV på. Och Kjell e Amandas NO lärare som ser ut såhär: :3
Och så har jag fått veta massa konstiga saker imorse och nyss. VÄRLDEN E UPPOCHNER :O
Fast jag har egentligen inget emot det, vem vill inte ha choklad?
MYSER IGEN <3 Älskar att mysa i mina mysbyxor :D

Kommentarer
Postat av: Maja litet Zombie barn

Jag har också en Guns N' Roses tröja 8'D

btw, diggar dina två senaste kommentarer på min blogg :D

2010-12-09 @ 19:02:27
URL: http://deadarmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0