LOL

Haha, när jag skrev om Kissie och snoppar så ökade mitt besöksantal tre dagar och sen sjönk det igen ^^
Men nu har jag lyckats klämma in båda orden i samma inlägg ;)
Jag har sjukt mycket plugg idag, har inte hunnit allt det jag skulle hinna, SO uppgisten bi har i religion är otroligt svår att få till riktigt bra, så jag blir ALDRIG klar!!
Nån annan än jag som slutar plugga när dom är stressade över skolan?
Jag har typ háft nada koll i ett par veckor för jag har varit så stressad över allt att jag skitit i alltihopa... Men snart är helvetet över och vi kan få våra LIV tillbaka i några veckor :D
BILLIE <3 POPROCKS N COKE <3
Min data är lätt överbelastad av alla bilder jag har sparade. Men vissa bilder bara MÅSTE man spara för alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0