HUR JAG FIXAR MITT HÅR

Har fått frågor om hur jag fixar mitt hår, så för typ ett par månader sen så gjorde jag faktiskt en video, men la aldrig ut den för att jag helt enkelt inte orkade. Men nu har jag ingenting särskillt underhållande att blogga om, så here it is.....Hur jag fixar mitt HÅR :D ALLA bryr sej såklart :D
Aja, det jag gör är JÄTTE lätt, man sätter upp allt hår utom underhåret, tuperar det, sprejar, släpper ut lite mer hår, tuperar, sprejar, jaaa ni fattar. När jag gjorde videon brukade jag ha luggen uppsatt, satte upp den med vanliga hårnålar ;) Har också min gamla hårfärg på videon...
Men, enyoy :D
Tog mej typ hundra år att få till den här eftersom att jag aldrig förut filmat eller redigerat ett filmklipp för att lägga upp det på bloggen :O Så VÅGA INTE klaga!!! :D

Kommentarer
Postat av: Maja litet Zombie barn

lovisa går på SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED8'''D

2010-12-22 @ 14:05:05
URL: http://deadarmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0