Nya jeans O.O

Jag har köpt nya jeans idag, vilket är en SKITA STOR grej för mig eftersom att jag oftast har ETT par jeans på mig typ varje dag och tvättar dom med cirka fem dagars mellan rum, har på mig dom i fem dagar, tvättar, har på mig dom i fem dagar, tvättar... Jaa, typ så. Jag har iallafall köpt nya jeans idag, Cheap Monday blev det, ingen överraskning, jag har oftast Cheap Monday. Gråa stentvättade. Riktigt apcoola. Bild imorgon.
Jag ska till simhallen imorgon med skolan, vilket jag hatar, eftersom att jag är så långsam så det ända jag hinner göra på den där timmen är att simma dom jävla längderna och kliva upp. Sen har timmen gått och jag har inte hunnit leka alls. Jag suger på att simma och har inga som helst planer på att ändra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0