Skolveckan som (nästan) gått

Jag har inte bloggat på ett litet tag nu, (börjar få dåligt samvete, hehe), så jag tänkte att jag skriver om idag och lägger upp bilder från skolveckan som snart gått. 


Idag har jag varit i skolan som vanligt, men alla tjejer (tjejer äger!) fick hoppa över NO! I´m (was) so damn happy! 
   Tills jag insåg att jag ändå skulle gå tillbaka till skolan 2h senare för att vara med på musikverkstan...FAIL!

Efter musikverkstan gick jag hem med Stefan och Niklas och om jag ska skriva lite kortfattat så kan man väll säga att jag; hällde ut vatten över Stefan, förlorade ett låtsas krig mot Niklas och insåg att jag är hemskt dålig på att hålla mig för skratt. 

En väldigt bra dag så att säga.

 
Vandrar hem från skolan.

 
Mmmm, varmkorv till mellis.

 
Allting som man måste ha på en varmkorv.

 
Work in progress.

 
Skolfoto outfit.

 
Haha, jätte gammal bild på Stefan.

Allt för idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0