Måndag

Jag har aldrig gillat måndagar. Det första jag tänker när Åsa (min låtsas mamma) väcker mig på måndag mornarna är ungefär: "Åh, nu har jag sovit till 12 igen, vad skönt."
När jag upptäcker att det är måndag och halv sju på morgonen blir jag alltid lika besviken.

Jag fick nya strumpbyxor till dopet i lördags, dom är jääätte fina. Bild längre ner.

Idag var en vanlig måndag, med de vanliga ämnena och de vanliga lärarna. Jag tog tyvär inga bilder idag men det kommer en på mitt nya linne imorgon. (Linnet jag hade på mig idag). 

Jag, Niklas och Amanda hade förresten rätt så kul idag. Vi var ute och spenderade ganska mycket tid liggandes på Fastebolsskolans utomhusscen. Jag klottrade lite på Niklas, men han lyckades gnugga bort det, haha. Tyvär ingen bild på det, eftersom att då skulle Niklas strypa mig. 

 

 
Fina, va?

Jag hoppas att youtubeklippet funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0