I´m bad, whos bad?

Jag har köpt en ny tröja med Michael Jackson motiv!
   Jag är så trött på att man går fram till någon med t.e.x en tröja där det står "Beat it, Just beat it"* och frågar om dom också älskar Michael Jackson och dom svarar: "Varför skulle jag göra det?". Alltså om man inte vet vad som står på ens egna tröja och vad det symboliserar så köper man inte den J**vla tröjan.

Okej jag kanske överdriver lite men om man är ett äkta Michael Jackson fan så vet man vad "Beat it, just beat it" står för!

Aja, jag ska lägga upp en bild imorgon på min fiiiina tröja, men det står iallafall "I´m bad, who´s bad" på!!

Som ni kanske har förståt vid det här laget så älskar, avgudar och typ tillber jag Michael Jackson.

Jag har skrivit säkert hundra tal och brev till The ledgendary king of pop i huvudet och anser att om man inte har hört "Billie Jean", "Bad", "She´s out of my life" och den fantastiska pärlan "The way you make me feel", så har man missat en viktig del av all bra musiks historia. 

Nu finns det ju då så många alldeles fantastiska låtar av Michael Jackson så om jag skulle skriva alla här skulle jag inte kunna lägga ut det på bloggen därför att inlägget hade blivit för långt. 

Nu är det ju självklart så att jag gillar annan musik än Michael Jackson också som t.e.x Green Day och Maya Hirasawa, 

MEN

The King Of Pop, Rock and Soul kommer alltid att vara (iallafall för mig) just det, THE KING!

What probebly killed him: The Show must go on.


Michael Jackson i Thriller, när han var som allra snyggast.


Jag skulle bara vilja säga att om du är en utav dom som tror att han opererade sig vit, så var det inte så. Han led av hudsjukdomen Vitiligo som gör att man förlorar pigment. Jacksons hudläkare har själv intygat detta efter hans död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0