Snart slut...

Jag kommer sakna sommar. Skolan börjar om en vecka. Jag ångrar att jag någonsin började skolan buhu...

Det kommer ny design om några dar (hatar den jag har nu) så det är bara att stå ut.

Idag kommer Joel och Markus, jippie! 
 Åsa (min låtsas mamma) åkte typ 10 imorse så jag har haft huset för mig själv hela morgonen!
Jag ska åka och möta joel och Markus på Jakobsbergs station om en timme dom vet inte vilken buss dom ska ta(,suck).
Aja, huvudsaken är att dom kommer hit! 


 
Min goooda frukost!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahah, wierdo =)

Älskar dej! :*

Förlåt att jag har tjatat så jävligt på dej!

Har asdåligt samvete :(

Snackas på tisdag vaa?? :D

2009-08-14 @ 18:41:28
URL: http://amanndaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0