Småsjuk

Uuuh...

Så ledsen för dålig uppdatering men jag har haft det liite stressigt första dagarna i skolan och har varit sjuk hela helgen. Hade ont i halsen igår så att jag inte kunde prata, men lite bättre idag. Jag är däremot apsnorig och hostar hela tiden....

 
Snygg mysoutfit eller vad??

 
Pappa fick mig att gå långpromenad med Charlie (vår hund) bild tagen i farten

 
Haha, bild från i torsdags, första dan i skolan. Hemma hos mig efter skolan.

 
Jojjo i fredags, vi väntar på att få komma in i klassrummet

 
Haha, mi nails

 
Jojjo snobbface Holm

 
Ni känner säkert igen mina naglar vid det här laget, men det är iallafall
mina och Jojjos naglar.

*host*(snörvel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0