Lilla bögen

Jag hann aldrig skriva igår, berättar nu.

Igår va jag med Niklas och Amanda i kista centrum. När jag skulle ta bussen till Amanda missade jag ju så klart bussen med 2 min, så jag fick gå till en annan busshållplats, bara för att spara 4 min... 
När jag äntligen kom till Amanda var Nicke redan där. Så vi tog bussen till Kista centrum. Där gick vi i ett antal affärer innan vi åt på Donken.

Sen gick vi in på Kicks.

Amanda lyckades lura stackars Niklas att ta foundation (från en tester såklart) på båda kinderna så att han såg helt på sminkad ut... Hon lyckades också lura på honom: Rosa krämrouge (i pannan), stora fläckar mörkbrunt solpuder på båda kinderna och mörkrosa och genomskinligt läppglans. Han såg ut som en liten bög, hahahaha. Gud va vi skrattade! Niklas gick såhär igenom hela kista och tillochmed in på MQ! Hahahaha! Inne på Mq fick vi honom att prova ett stort lager tjejkläder, bland annat kjol och lacktights.

Desto mer jag tänker på det desto mer synd tycker jag om Niklas, haha!

Dagens (igårs) bilder (dom första från morgonen):


 
Jag väntar på bussen 

 
Jag hade så tråkigt...

 
...att jag tillochmed fotade buskarna.

 
Gårdagen kläder.

 
Amanda på golvet utanför MQs omklädningsrum...

  
Nickes smalben i latextights,haha.      Man kan säga att Niklas har stora händer...  

 
på väg hem.

Det var nog allt, see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0