Det är varmt med strumpbyxor...

Idag hade jag jeans med strumpbyxor under... och det var tjugo grader med sol!!! Plus att vi hade friluftsdag!! Gaaaaah! Jag var så varm. Sen när jag kom hem slet jag av mig byxor och strumpbyxor och tog på mig shorts. Senare åkte jag Klara och Åsa till Jakan. Åsa köpte nya jeans och så.

Jag såg tre jätte fina t-shirtar på Gina Tricot.

Okej, jag kunde inte hitta bilder på dom på hemsidan, men det står något om Michael Jackson på alla (jag är ingen sån där som bara gillar honom för att han är populär nu, jag har gillat honom sen 2 år tillbaka)

Dagens bilder

 
Dagens outfit. Lite på sniskan kanske...

 
snygga strumpbyxor eller?? Vad tycker du?

 
Lite suddig på Emme, älskling

 
Mitt fina skåp

 
Emme på skolgården (som består av buskar och ett cykelställ)

 
Jojjo, på den samma

 
Den åh så vackra papperskorgen

 
Nycklarna som jag alltid bär på mig.

 
Min favoritkroppsdel, mina ben.

 
Fin på Emme

 
Wedad, på läktaren

 
Vita Converse<3

 
Klara (låtsassyster) plus lösnaglar

 
Going crazy in a big hat 

 
Ska köpa imorgon



Förlåt för dom suddiga bilderna, det är trots alt min mobilkamera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0