Vardagsliv

Är tillbaka nu i Sverige sedan länge, vart lite knas med bloggandet efter att mina inlägg från Thailand kom upp fel och i konstig ordning, men tänkte komma igång igen nu i alla fall. 
 
Vardagslivet är i full swing igen kan man verkligen säga, har jobbat 4 veckor nu tror jag, på båda jobben. Flera utgångar har det blivit, och mellokvällar med vin och Amanda. Inte så mycket är nytt, jag och Amanda har blivit lite ihopväxta på sista och pratar ohälsosamt mycket i telefon, men i övrigt är allt likadant. 
 
Flygbiljetten till Rhodos ska snart bokas, eftersom jag för några veckor sen fick klartecken från mina chefer där att jag är välkommen tillbaka till årets säsong. Jag va inte direkt orolig, men man vet ju aldrig. Så det är spikat och jag är taggad på att crew-gruppen kommer upp på fb snart så att jag kan kolla vilka det nya crewet är! Är tydligen bara typ 4 pers som kommer tillbaka från förra året, INKLUSIVE mig. Får väll se. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0