Extensions

Löshår är jag som bekant ingen främling för, hade under en lång period clips från Luxy Hair, men jag funderar nu på att göra nått lite annorlunda. Främsta anledning till att jag hade clips var för att det var billigt och jag kunde plocka ut om det behövdes eller om dom kliade eller vart tunga. Nu när jag dock tjänar en del pengar, och mitt hår återigen är mycket kortare än jag vill ha det så har jag börjat kolla på extensions igen. Denna gången så blir det nog dock hos en frisör, eftersom att planen är att ha ett långt, tjockt svall på Rhodos. Lutar åt microringar och 60 cm, men får se vad priset hamnar på. Är dock antagligen beredd att lägga en hel del på det då jag är så fruktansvärt trött på min livlösa utväxta axelpage. 
 
Har tänkt mig typ denna längd, antagligen lite tjockare och naturligare i färgen, men nått sånt här typ! (Bilden är från amelia.se) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0