The "new year, new me" bullshit

Yo! Nu har det varit ju och nyår sen sist jag bloggade så känns väll dags att ta tag i. Är endast 6 dagar kvar tills jag åker till thailand och då kommer det antagligen inte bli så mycket bloggning (eller? jag kommer ha mycket fritid). Jag har inte gjort så mycket på sista, firat jul, gjort red room på Amba farligt och Niklas hade en lyckad nyårsfest (som jag självklart inte har några bilder ifrån, go me). Igår så var jag med Annabel och käkade på Vapiano och sen avslutade vi med en fincider på en pub i närheten. Snacka massa skit o bara myste. 
 
Jag som varit ledig sedan 12e december börjar imorgon jobba igen, känns rätt skönt. Sen på fredag blir det utgång med Amanda och sedan på tisdag så bär det av till Thailand ÄNTLIGEN. Ska se om jag kan klämma in att träffa Athea också. Jag ska ju ändå vara borta en månad. Kommer inte sakna er, kommer vara för upptagen med att dyrka solen. Puss. 
Mitt älskade Anastasia contouring kit visar upp sig från sin bästa sida här, och min älskade polo från gina <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0