Koh Samui

Vi är här i Koh Samui, kväll nummer 5 här, och tiden bara flyter förbi. Har inte skrivit på ett tag för finns inte så mycket att rapportera. Vi spenderar dagarna på stranden, bränner oss litegrann men inte så farligt, men det går för det mesta bort över natten. 

RESAN HIT dock. Jag hade feber hela vägen, och vi kunde knappt äta för att vi båda av någon anledning mår konstant illa. Vi spenderade först 12h på en buss, sedan 1.5h i en liten hamn (brygga) och sen vet jag inte hur lång tid båtresan tog för jag sov hela vägen. Fett kul med feber, inte alls. Sen kom vi fram och jag sov i typ 24h. 

Men nu har vi haft några dagar på stranden och allt är bra, förutom vår svårighet med att äta dårå. Lär dock lösa sig. Vi har bara en natt kvar här och sen drar vi mot Koh Phangan för 3 nätter och Full Moon Party! 


Panorama bild från vår balkong! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0