Shit

Livet är omtumlande ibland hörni. Plötsligt har typ allt ändrats. Nej, men jag kommer inte att åka på en säsong till Thailand som det var planerat. Istället så kommer jag att åka med Niklas en månad och åka runt i Thailand och det kommer bli bland annat Bangkok, Koh Phangan (full moon party wieee) och Koh Samui. Vi är ju ett par igen och det funkar inte då att jag drar tre månader nu på en gång typ. Men senaste veckorna har jag typ lagt av med allt men ska komma igång igen, träning och sånt behöver jag också plocka upp. Nästa säsong jag gör kommer ju alltså att bli Rhodos -16, och börjar preppa redan nu på massa sätt. Typ kolla upp datum, tränar, sparar pengar. Jag hade en fantastisk säsong sist, men var sjuk mycket och min kropp förändrades så att jag knappt kände igen den i spegeln och jag kom hem med 0 kronor på fickan. Vill helst skita i att gå upp 7 kilo och spendera varenda krona nästa sommar. Sen så är det heller ingen hemlighet att man säljer bättre om man ser bättre ut så är ju inget fel att satsa på sitt utseende på det sättet heller hahaha, hemskt men sant. 
Det känns som att jag skriver om Rhodos i typ varenda inlägg, men jag tänker på det varenda dag så det kanske inte är så konstigt. Jag har gjort en del jobbig val och förändringar senaste månaden, men det känns faktiskt skitbra. 
 
Töntigt men sant hahaha åh vad cheesy 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0